Moikka kaikille..täällä ollaan..yhä. Vaikka ei blogissa mitään ole ollut. Lyhyesti: muutettu on ja kämppä ok. Siilit ok, Nalle täytti muuttoviikolla 4v mutta kaihi vei samalla viikolla toisesta silmästä kokonaan näön. Toisessakaan ei taida näkö kauheasti pelittää. Muuten ei papan vauhtia mikään ole hidastanut että sikäli toivon että saisimme Nallesta vielä nauttia tässä vielä. Jospa se tekisi ennätyksen siilien iässä. Toivoa saa aina.

Diva on herkkiksenä reagoinut kovasti muutosta, lämpötilasta ja valosta vaikka kaikki keinot onki ollu käytössä. Muutamat horrosyritykset on takana, muutoin jees. Heti täytyy hehkuttaa että olen löytänyt Divalle todella kivan sulhon ja olen erittäin innoissani tästä yhdistelmästä!! Perjantaina siis Diva lähtee mun mukana viikonlopuksi treffeille kun minä vietän viikonlopun messuillen Helsingin messukeskuksessa Lemmikkimessuilla. Sanon vaan että herralla on jo arvokas ikä ja hän on musta huurre. Parasta A-luokkaa kuten meille vaan kelpaa ja mä olen ihan kauhusta kankeana täällä edellisen astutusyrityksen jäljiltä. Mietin jo etten kerro tätä ollenkaan etukäteen kun meidän tuurilla kaikki menee ihan plörinäksi kuitenkin. Jumankauta jos tuo neitokainen yhtään uhittelee ja keksii hampailleen käyttöä treffien aikana niin mä lähetän sen maitojunalla siperiaan. En halua enään yhtään ientulehdusta nimittäin noista siilinpiikeistä! Been there, done that!! Hirveät traumat jäi viime kertaisesta! Paree olis olla tyytyväinen ku musta charmantti herrasmies haluaa neidin kylään ja pääsee oikein matkallekin, romanttiselle viikonlopulle.

Poikasia odotellaan joka suunnalla niin epätoivoisesti että tämä poikue on kyllä oikeasti tämän kasvatusurani kamalin ja epätoivoisin odotus!! Viikonlopun jälkeen laitan nettiin ja tänne kuvia ja viralliset tiedot poikueesta.

Lemmikkimessuilla olemme 5e16 ständillä la ja su joten tervetuloa sinne moikkailemaan ja juttelemaan! Siililuentoja on myös luvassa lemmikkilavalla kuten aina joten sinnekin vaan tervetuloa kuuntelemaan!

Eilen olin myös siilujen kanssa, varsinkin Divan kanssa radiossa. Lähetyksen voi kuunnella täältä.