Tänään Missy täyttää puoli vuotta! :) Neiti on siis virallisesti nyt naimaikäinen.. :) Niille siis tiedoksi jotka eivät ole perillä näistä jutuista että naaras-siilin ensimmäinen astutus tulee tapahtuma 6-18 kk iässä. Ei tarvitse enään kauaa Nallen odotella kun pääsee vaimoaan tapaamaan..

Missystä huomaa kyllä että ollaan nyt juuri tuon teini-aikuisiän kynnyksellä. Sillä on jonkinmoinen uhmakausi tässä ollut..tosin se ei ole edes mainitsemisen arvoinen verrattuna siihen mitä Nallen kanssa koettiin silloin, huh huh vaan! Mutta joitakin piirteitä on kuitenkin havaittavissa. Neiti on aika villi joten ihan kiva jospa se tästä alkais nyt rahottuun..olin havaitsevinani myös että josko se piikinvaihto olis myös alkanut Missyllä kuten yleensä siinä puolen vuoden korvilla se kuuluu olla. Muutamia piikkejä olen keräillyt sieltä sun täältä, yhden esimerkiksi eräs ilta keskeltä mun jalkapohjaa kun törötti pystyssä keskellä tossua! Kuten arvata saattaa niin sitä ei voinut olla huomaamatta. :)

Mutta ei auta enään..mun vauvani on nyt iso tyttö..nyyh! (pyh, kuhan huijaan..mun vauvojani ne on silti aina!! :) )