Pakko jakaa..tutut jotka pidempään on tätä blogia seuranneet tietävät varmaan että joka poikueen kohdalla kun h-hetki lähestyy, mä sekoan päästäni ja nään jotan ihme unta siilivauvoihin liittyen. Näin kävi taas viime yönä. :D Kutrilla vähän päässä heittää..näin sellaista unta että koska me oltiin Jussin kanssa varmoja että Diva ei nyt sitten ole tiineenä, päätettiin että uskalletaan laittaa se horrostamaan kun oli kerta siilien horrostamisaika. Laitoin sen keränä meidän jääkaappiin..tämä siis on tullut täysin kilpikonniin liittyen eli siis unessa meni kilpikonna ja siili sekasin! Jos siis joku ei tiedä että meillä sellanenkin on. No sitten kävin hakeen limua jääkapista ja olin laittanu oven kiinni ku kiljasin keittiössä: siellä nukkuvan Divan vieressä oli kaksi vauvaa: toinen pikimusta ja toinen superhyber pinto. Kauhee paniikki ja juoksin kämppää ympäri ahdistuneena ja mietin että mitä hittoo me nyt tehdään!!!!! Kun siis siilien kanssa on semmonen pointti että eihän sitä naaraan pesää saa lähestyä, koskea, saatika sitten siirtää ettei pistä poskeen vauvoja. No eihän me nyt jääkaappiin voida niitä jättääkään. Ja siis mua ei huolestuttanu tässä unessa se kylmyys kun siinä se oli täysin normaalia mukamas vaan se pesään koskeminen ja siirtäminen..hohhoijaa sentään taas munki mielenterveyttä. Kai se Diva on ollu mun mielessä jotenki ja siitä tää uni sit joka meni kilpikonnien talvihorroksen kans sekasi.

Mitään muutoksia ei ole neidin/rouvan kanssa tapahtunut joten ehkä mä sitten taidan iskeekin sen jossain sanomalehtirullassa kuten siinä unessakin jääkaappiin jäähylle! :D