Rölli on vähän parempi..mieleltään eli tahtois leikkiä ja on pirtsakampi...MUTTA..heti kun astuu jalalla, kuuluu TAAS napsunta!! Jos jänne on kerta kiinnitetty paikalleen niin miten helvetissä se voi napsua??? Kouluttajan koirilla joille on tehty sama leikkaus, ei ole napsunut eikä osannut sanoa onko normaalia...noo sitten itkettiin taas eilen silmät päästä ja mun järjen mukaan ei ole mahdollista eli joudutaanko uusiks leikkaukseen? Miten vaikuttaa koiran kuntoon jos heti leikataan uudestaan? Onko vaarassa? Soitin heti aamulla lääkäriin ja tottahan prkleessä meidän säkällä lääkäri on joutunut saikulle!!!!! Mä olin niiiiiin epätoivonen puhelimessa ja sanoin että ihan oikeesti NYT!! mä olen niiiiin huolissani. Ja pitäskö nyt laittaa tohon jotain tukevampaa lastaa kun sitä kuitenki käyttää välillä. Sanoivat että yrittää saada lääkäriä kotoa kiinni ja kysyä apua.

Odottelin täällä ja päivystin puhelinta ja sitten soittivat päivällä ja lääkäri oli sanonut että leikkaus onnistui niin hyvin ettei usko että siellä olisi mitään voinut ratketa uudestaan eikä leikkaus epäonnistunut vaan meni todella hyvin. Ei kuulemma huolestuisi vielä napsunnasta koska joutui poistaan jotain mössöö sieltä turvotusalueelta jota voi olla siellä vieläkin ja sen takia napsuu. Olivat todella ystävällisiä ja onneksi tuolla palvelu pelaa tosi hyvin. Sidettäkään ei tarvi vaihtaa tukevampaan..no vähän huokasin mutta jäi silti asia mietityttämään. Sitten soittivat hetken päästä uudestaan ja sanoivat että lääkäri jäi nyt kuitenkin miettimään että parempi varmuuden vuoksi tarkistaa ja nyt meillä on maanantaille aika kun palaa töihin ja siellä tarkistetaan varmuuden vuoksi että mitä sille jalalle kuuluu..ihan hyvä että ottavat todesta ja ymmärtävät huoleni. Silti mulla oikeasti lähtee nyt tukka päästä! Ei todellakaan voi käydä näin!! Miksi toi jalka muka napsuu yhtä pahasti ku sillo ennen leikkausta jos se saakelin akillesjänne on takas paikallaan eikä irti? No toivon että se on normaalia mutta hengitän vasta ku ollaan käyty siellä lääkärissä maanantaina. Eka olin helpottunut kun ne sieltä soittivat mutta nyt tässä iltaa kohden mun epätoivo kasvaa ja taas alkaa epäilyttään..ei tästä tule kuulkaa yhtään mitään. EN KESTÄ tätä hirveää huolta!!! Mä joudun suunniltani kun ajattelenki että toi joutuis uusiks leikkaukseen! En voi edes pukea ajatuksia sanoiksi paitsi että tekis mieli suoltaa kassa ärräpäitä! Mä lamaannun..