Eilen oli kyllä painostavin keli ikinä. Olin menossa Kaupin vinttikoiraradalle Greyhound Racing SM-kisoihin kun olen töissä siellä nyt kolmena sunnuntaina. Mulla on siellä oma koju ja ihmiset saavat tuoda koiriaan tarkistettavaksi. Kisat oli siirretty ilman takia iltaan mutta illallakin niitä oli pakko siirtää kuumuuden ja kosteuden vuoksi. Vähän jyrähteli kauempana ja oli mustaa, ilma oli kosteudesta sakea mutta onneksi myräkkä meni jostain kauempaa ohi ja koiruudet pääsivät juoksemaan. Oli kyllä hienoa taas katsella kuinka upealla vietillä ja innolla ne koirat pinkoivat. Uskomattoman näköisiä. Mua kyllä jännitti mun asiakkaiden puolesta enemmän kuin niitä itseään ja puristin kaidetta rystyset valkoisena ja hurrasin niin lujaa että varmaan ihmiset katsoivat mua hieman oudosti. :D Ei ole mitään hienompaa kun saa oppia tuntemaan koiran ja hoitaa sitä omin pikku kätösin ja sitten näkee vielä ko. potilaan asian ytimessä ja suorittavan. Ja mikäs sen parempaa kuin että koira vielä voittaa oman lähtönsä!! :D Oli kyllä hieno ilta ja olin aivan poikki kun pääsin kotiin. Komea ukonilma tuli ja keskeytettiin elokuvan katsominen ja mentiin parvekkeelle katsomaan salamoita. Ei lyönyt maahan asti, koko taivat oli valkoisenaan kun salamat välkehtivät todella tiuhaan jossain pilvien takana korkealla. Oli kyllä hienon näköistä. Vettä ripotti vain vähän mutta tuuli kovasti. Oli vähän toisenlainen ukkonen kuin lauantaina. Silloin salamat iski tähän ihan lähelle ja vettä tuli kaatamalla. Osuttiin juuri ukkosen alle.

Nukahdin kesken elokuvan ja siitä siirryin sänkyyn. Heräsin vasta puoli kaksitoista. Vieläkin olen ihan väsynyt. Varmaan nämä ilmatkin kyllä vievät mehut.