Tänään oli Kumpulassa Siiliyhdistyksen vuosikokous. Vielä viimetipassa ehdokastilanne muuttui moneen kertaan ja sitten loppujen lopuksi osallistujia peruutteli tulojaan aivan hirveästi joten muutaman henkilön voimin vietiin kokous sitten kuitenkin loppujen lopuksi läpi. Suomen Siiliyhdisty ry:n hallitus on:

Katriina Falhi (pj)
Nina Tervonen
Martina Helle
Katri Lätti
Merja Helisten
Satu Leppänen

Herkuteltiinpas vähäsen siinä lopuksi ja juotiin uuden hallituksen kunniaksi kahveet. Laihdutuskuuri ja uusi ruokavalio mulla jatkukoon mutta -6kg ja puheenjohtajuutta täytyi kyllä juhlistaa yhdellä korvapuustilla joka oli taivallisen hyvää. Kaikki sen tietää mikä pullanmussuttaja, kakkuhirviö mä olen joten aika ylpeä itsestäni olen etten enempää rohmunnut. Korvapuusti on mun suosikkipulla joten oli kyllä namia ja olin sen ansainnut! :D Kiitos kokoustajille ja tästä se uusi kausi sitten alkaa...

Niin ja kiitos Kipa!! Oli kiva nähdä ja jutskata..sain vähän lisää virtaa susta taas! On se vaan niin että kun joku ihminen on vaan sielunsisko niin ei sitä voi muuta ku ihmetellä ja olla kiitollinen. Ollaan ihan samanlaisia! Mä jään tänne odotteleen että koska sä karautat tohon pihaan mua hakeen niin muutetaan sinne Humppilaan tai jonneki pariks kuukaudeks.. :D