Mulla on varpaassa nivel tulehtunut ja se oli todella kipeä illalla. Särkylääkkeen voimalla kuitenkin kykenin nukkumaan mutta yö oli hieman levoton. Näin sellaista unta että:
"...Missy sai vauvoja. Oltiin asennettu web-kamera jotenkin sinne asumukseen ja katselin koneella web-kameran kuvaamisia ja siellä näkyi semmoinen kuva jossa näkyi 4 vauvaa. Jostain syystä oltiin Jussin kanssa varmoja että niitä on kaksi. Mä menin olohuoneeseen, jossa Missy oli mutta sen asumus olikin yhtäkkiä siinä unessa muutunut semmoseksi aitaukseksi johon kuului meidän sohva. Vein Missylle ruokaa eikä se ollut yhtään vihainen. Tuli siihen heti mutta oli muuttunut siinä unessa semmosen korppikotkan näköiseksi ja se pitkällä kaulalla nokki niitä ruokia sieltä kupista vaikka se kuppi oli vielä mun kädessä.

Kyykistyin lattialle ja yritin olla varovasti etten häiritse vauvoja ja ettei missy vaan hermostu ja syö niitä vauvoja. Siellä asumuksessa oli varmaan 6 erilaista ruokakippoa, kaikissa oli ruokajämiä vaan jäljellä, kaikki oli ahmittu. Huomasin että lattialle oli jäänyt raksupussi mutta senkin Missy nokki sillä korppikotkan nokallaan rikki ja söi nekin kaikki. Siinä samassa huomasin että lattialla oli 8 kpl muutaman vuorokauden ikäistä vauvaa..pelästyin kauheesti kun ne oli paljaalla kylmällä lattialla eikä mitään peittoja missään ja mietin paniikissa että mitä mä teen kun Missy ei ole rakentanut niille edes pesää. Kauhistuin kun niitä oli kahdeksan ja mietin et onko ne kaikki elossa ja olin varma että kohta Missylle tulee ihan takuulla kalkkikramppi ja mihin sen sitten vien.

Vauvat oli ihan erikokoisia ja värisiä. Toiset semmosia tummia 2vrk ikäisen näköisiä ja sitten kaksi semmosta hirveen mustaa joita epäilin kuolleiksi ja kuivuneiksi. yks tuli mun jalalle kiipeen ja se oli pikkurillin pään kokoinen kun muut oli n. 5cm pituisia. Pelästyin enkä tiennyt mitä tehdä kun en uskaltanut koskea siihen vauvaan kun pelkäsin että liiskaan sen tai että siihen tartuu mun hajua ja sit Missy popsii sen poskeensa mun takia. Pääsin sieltä olkkarista pois ja menin sanomaan Jussille että tiesitkö että siellä on 8 vauvaa niin se sanoi että joo tiesi. Jussi oli niitä poikasia pitänyt kädessä ja mä suutuin ihan hirveesti ja karjuin sille niin paljon kuin kurkusta lähti että sen takia Missy on nyt hylännyt ne ja kukaan niistä ei kyllä taatusti selviä hengissä kun ei se suostu edes enään imettämään niitä. Mä itkin ja raivosin vaan Jussille että ei enään ikinä saa koskee yhteenkään meidän siileistä tai olla niiden kanssa missää tekemisissä..."

Mutta juu..heräsin ja totesin että ei kyllä mullakaan hyvin mene. On tässä viime päivinä ajatukset olleet aika paljolti tuolla Hopeatassujen päässä kun kokoajan odottelen uutisia että synnyttääkö se Nevia nyt vauvoja vai ei kun lauantaina oli laskettu aika. Olis niin ihana kun Nalle saisi jälkikasvua. Just eilen puhuin Kipan kanssa puhelimessa asiasta ja jotenkin se asia on nyt vaan ollut mielessä niin paljon että ei ihme että uniinkin jo tunkee. :) Ja Missyn ja Nallen treffeihinkin on enään kuukausi joten sekin alkaa jo kohta jännään..