Tää kuva on otettu jo ajat sitten mutta siitä on toivottu kuvia niin laitan tänne blogiinkin tämän..aiheutti kyllä facebookissa kommentteja.. :D Aiemmin laitoin silloin kuvan Röllin sängystä jossa on viidakko-lakanat. Koirille myytävät koiranpedit on mun mielestä ihan tyhmiä, tyhmän kokoisia ja hintaisia ja rumia ja huonolaatuisia..helpompi oli laittaa lapsen täkki jossa lakana niin on helppo pestäkin. No sattu silmään aikoinaan tommonen viidakko-aiheinen joka oli suloinen eläimineen kaikkineen. Sittemmin peti sai jatkoa katoksesta jonka ostin ikeasta. Aina olen kytännyt tommosta lehtikatosta joka on tarkoitettu pinnasängyn tai lapsen sängyn katokseksi..mutta mitäs kummaa siinä on että se on Röllille..kauheesti oon saanu nauruja mutta kun eihän mulla ole lapsia ja siitä kerran tykkään niin eikös se ole ihan järkeen käypää että asensin sen Röllille? Eihän sitä tiedä koskaan että onko mulla tulevaisuudessa lapsia tai myydänkö noita silloin enään.. Röllihän on meidän lapsi!! Sopii hyvin teemaan ja petiin muutenkin joten voila, tässä on Röllin viidakkopeti: