Jooh, päivityksiä on pitänyt kyllä laitella jo useampaan kertaan mutta ei ehdi muka..(seli seli.. :DD) No koiruustouhuista semmosta että Nokinassujen Koirahieronta ja Eläinlääkäriasema Reviiri tiivistää yhteistyötään ja tästä eteenpäin kuntoutan Eläinlääkäriasema Reviirin potilaita jotka toipuvat erilaisista leikkauksista sekä tuki- ja liikuntaelinsairauksista. Juuri niitä proggiksia jotka on mun sydäntä lähellä..muutamia tälläisiä olen päässyt jo hoitelemaan ja hyvältä on tuntunut.

Kesä on kiireistä aikaa monessa lajissa koirapuolella. Alkukesään on mahtunut monta tapahtumaa. Olin TSGK:n Raila Laineen muistokisoissa kiinniottajana kun mua sinnikäästi sinne (ja varsinkin taidolla) maaniteltiin. Kivaa oli!! Sitten olin koirauinnin SM-kisoissa Lopella 12.6. Olin siellä yhden jättiläismuruseni cheerleaderinä. Eli siis suomeksi Leonberg-uros Zonen ja hänen omistajansa kannustusjoukoissa. Oli kiva päivä!!! Mutta ihan liian kuuma..huh huijaa mikä helle. Hieno oli silti katsella koiruleita jotka ui sydämensä kyllyydestä. Pari muutakin asiakasta siellä sattui silmään joten heitäkin oli kiva nähdä toimessa. Tuohan toimii niin että on eri luokkia (painon mukaan) ja kisoja kaksi: yksilöuinti sekä joukkuekisa. Koira viedään kumiveneellä 50 m:iin ja omistaja sitten maanittelee erilaisin keinoin rannalle koiraa, uintiaika katsotaan ja nopeimmat sitten etenee finaaliin. Lisää tuosta löytyy täältä.

Laitan tähän pari kuvaa tästä mun jättikalasta joka ui ihan mahdottoman hienosti! Lopussa näkyy herran 2. sijan poikaali mutta se on tuollainen läpinäkyvä niin näkyy vähän huonosti tosta jalkojen juuresta.