Mulla on Jussin äidin tekemät tossut olleet käytössä niin että ne on kuluneet ihan puhki ja pohjassa on isot reiät. On sellaiset harmaat, huovutuslangasta tehdyt. Ne on tosi mukavat kun on lämpöiset mutta ei liian kuumat. En pysty kesälläkään oleen ilman sukkia kun jos on vähänki viileä lattia niin mulla alkaa helposti jalkoja särkemään. Rakastuin noihin tossuihin niin että olen niitä käyttänyt kesälläkin ja jos reissussa olen ollut niin mukana ovat olleet. Nyt sitten sain toiset tossukat huovutuslangasta tehdyt kanssa noiden rikkinäisten tilalle. Siinä ihmettelivät että huolinko ne kun ovat niin eri paria mutta minä rakastuin niihin oikopäätä juuri sen takia kun ovat eri väriset. On jotenkin niin suloiset ja ihanan väriset kumpikin. Ihan mun näköiset..Sain nuo tossut jo jokin aika sitten mutta olen ollut niin laiska tässä että en ole saanut aikaiseksi ottaa kuvaa ku vasta nyt..Jos Irja luet tätä niin kiitos tossuista, ovat olleet jo kovassa käytössä! :) <3