Heitin tänään Jussin kuuteen töihin että saan autoa. Menin takaisin petiin pariksi tunniksi kun oma työpäivä alkoi vasta aamupäivällä ja viimeinen asiakas oli vielä tossa illan kynnyksellä. Ihan hiljainen asunto ja muutama ihme rääkäsy-ääni kuului?? Siis eilen illalla Star oli vielä 23.00 ihan yhtenä kappaleena..menin kuulosteleen rääkäsyä siilihuoneen ovelle mutta hiljaista oli..sitten unen kynnyksellä kuulin piippauksen..ajattelin unisena että rääkäsy = synnytys. Ennenkuin aloitin työpäivän yritin ehtiä vähän kuuntelemaan mutta mitään ei kuulunut. Nyt iltasella istunut joitain aikoja kuuntelemassa mutta hiljaista on. En tiedä mihin saakelin teatterikorkeeseen toi luulee harjoittelevansa? Pahinta oli se että ajattelin unisena että nyt vihdoinkin vauvat syntyi ja sitten asia jatkui uneen jossa näin ihan pimpoa unta siilivauvoista joita oli 13 kpl!!! Ja kaikki ei tosiaan mennyt putkeen..sitten se vaihtuikin jo niin että olinkin lemmikkimessuilla ja siellä sitten mukamas synnytys tapahtui frettien ja matelijoiden karsinassa, kotimatkalla Jussikin pidätettiin ja mä jäin tien varteen Lappeenrantaan?? Eli siis sopiiko että jos soitatte mulle psykiatria niin käviskö mieluiten huomenna ennen klo 15..siinä olis tyhjä rako?!! :D

Oon kyllä havainnut että muutaman tunnin ikäiset poikaset ei vielä kauheasti piippaa joten voi olla onkin vauvat pesässä mutta enpä usko..otan akan punnitukseen illalla kun tulee syömään ja katon mikä boogie. Laittelen sit huomenna aamupäivästä uutisia blogiin. Oon kuitenkin 89% varma ettei ole vauvat vielä syntyneet. Ei tämmöstä kyllä meinaa kestää!!! Laskettu aika olis ollu joko ma tai ti eli nyt on vasta ke mutta kun mä olen ihan pikkusen vaan malttamaton!!!!! :D Heti heittämässä jo hanskoja tiskiin ja purnasin jo Jussille että ilmeisesti kuvittelen vaan kaiken eikä toi oo ees paksuna. :D Tahtoo tietää nyt HETI!! Tuleeko vai eikö tuu ja mitä tulee..