Kiitos ihanista Joulukorteista mitä on tullut mielin määrin sekä sähköisesti että postitse. <3 <3 Nokinassula hiljentyy Joulun viettoon ja toivottaa kaikille rauhallista ja ihanaa Joulun aikaa! Onnea ja menestystä vuodelle 2011!

torstai, 23. joulukuu 2010
Kiitos ihanista Joulukorteista mitä on tullut mielin määrin sekä sähköisesti että postitse. <3 <3 Nokinassula hiljentyy Joulun viettoon ja toivottaa kaikille rauhallista ja ihanaa Joulun aikaa! Onnea ja menestystä vuodelle 2011!

Olen Suomen Siiliyhdistys Ry:n hyväksymä ja rekisteröimä kasvattaja ja kasvatan afrikkalaisia kääpiösiilejä. Siilien lisäksi meillä asustelee Nelivarvaskonna Nuppu ja Shetlanninlammaskoirat Rölli & Cola. Tämä blogi kertoo touhuistani eläinten parissa sekä ihan muutakin höpinää mikä ei liity välttämättä aina siileihin.
Kommentit