Huomasin että Missyn pesänsuu oli auki ja kun kurkkasin sisään, ei näkynyt siiliä. Se oli jäänyt nukkumaan alakerran putkeen. Otin rouvan putkesta koska ajatus oli että siivoan huushollin vielä kun ehdin. Sitten ei olekaan mitään asiaa siihen valtakuntaan kun poikaset syntyy. Laitoin pikaisesti vaa'alle ja rouva painoi 458g!!!! Tosin tuosta pitää miinustaa pisut ja kakat. Tissit roikkui ja näytti samalle kun viimeksi paria päivää ennen synnytystä. Luulen siis että lähiaikoina pitäisi alkaa tapahtuun. Mä kun niin päätin että mua ei jännitä enkä ajattele asiaa niin nyt vähemmästäkin meinaa jännityttää! Kääääk!!! Toivottavasti ei tee mulle temppuja ja odotuta vielä viikko tolkulla.

Laitoin rouvan pesään niin johan se jäi tuijottaan mua sieltä tuimasti. Ei auttanut kun käydä hakemassa arvon ladylle matoja aamupalaksi. Se hyökkäsi niiden kimppuun kun tarjoilin niitä pinseteillä suoraan suuhun ja kun laitoin oven kiinni, se jäi vieläkin tuijottamaan! Kävin hakeen pesuvettä niin yhä edelleen tunsin tuiman katseen itsessäni..nyt mä sitten tulin tänne koneelle pakoon kun en pysty meneen tuonne peseen sitä valtakuntaa kun se yhä edelleen tuijottaa mua eikä suostu meneen nukkumaan!

Käynpäs katsomassa että joko se meni nukkumaan...huh, nyt nukkuu..mäpäs tästä hiivin peseen valtakuntaa! Ja huomenna alan kuuntelu-rumban. Siitä lisää huomenna.. ;)