Pariin päivään en ole kirjoitellut ja nyt on hirveesti asiaa!! On jäänyt tää netissä pyöriminen parina päivänä vähän vähemmälle kun on ollut tosi kiirus. Meillä on tällä hetkellä aika kiire juoksupyörätilausten kanssa, lisäksi Jussi rakentaa siilikaappia Divalle sekä TV-tasoa, olkkarin pöytää, tietokonepöytää sekä kirjahyllyä. :D Eilen oli koulupäivä ja oli aika rankka puserrus joten olin sen verran kuollut etten jaksanut juuri mitään sen jälkeen ja sammuin illalla kuin saunalyhty ja nukuin 10,5 tuntia ihan taju kankaalla! :D Meillä oli tosi hankalaa teoriaa kun käytiin läpi putkiluun rakennetta sekä Coxae:n osia eli suomeksi lantion eri osia latinaksi..vaikka onkin latinaa niin tuntui heprealta ja olin kuin puulla päähän lyöty vai pitäiskö sanoa Coxaella päähän lyöty? :D No juu..lopuksi kokeiltiin eilen koirilta eri osia. Paikalla oli parin oppilaan koirat: sakemanni ja staffi. Sitten opettajan kolme omaa koiraa: ihania tyttöshelttejä. Mä suoraa päätä sukelsin niiden keskelle ja niitä paijailin siellä niin että..Rölli oli ihan pökräämispisteessä kun tulin kotiin. Se roikku mun puntissa kiinni ku takiainen ja haisteli että missä hitossa mä olen oikein ollut ku tyttösheltit haisee kilsan päähän. ;)

Sitten onnittelut tätäkin kautta viellä Anittalle sillä Pikkupuistoon on syntynyt siilivauvoja! Iida-mammalle jaksamisia ja toivotaan että on monta ihanaa vaavia pesässä!

Vaaveilla kävi tänään pohjosesta asti vieraita. Taas kerran sain nähdä omin silmin kuinka hyviin koteihin nämä meidän lapsukaiset tulevat päätymään. Se on tosi ihanaa! Sain myös niiiiin ihania tuliaisia. Mä en kestä ku mua hemmotellaan tälleen! Nimittäin kiroileva siili pussilakanasetin, kadehtikaaaa!! Just huomasin kaupassa niitä tällä viikolla ja melkein sekosin sukkiini. Ja nyt sain sitten meillekin sellaisen! xD Kyllä mua on nyt lykästänyt! Ja Shorty tykkäsi uudesta orjastaan ja muutkin vauvat olivat sitä mieltä että jeee sillä vaahtiksia väännettiin oikein olan takaa! *hihiii*

Nämä vauvat näyttävät olevan oikeita mammanpoikia sillä niillä on jo vauhtia aika tavalla kun vaan päsevät käteen tai syliin mutta pesästä eivät ole vielä tulleet ollenkaan vaikka hampaat on ollut kaikilla jo jonkin aikaa ja silmätkin auenneet ajat sitten. Kyllä taitaa olla tää tai huominen ilta kun viimestään ymmärtävät tulla pesästä tutkimusmatkalle. Se olisi kyllä jo toivottavaa sillä vauvat alkavat oleen jo niin isoja että Missy on kovilla kun maitoo kuluu niin paljon. Voisivat ihan hyvin tulla maistelemaan jo vähän matosia. :)