Meillä on aina Jussin kanssa leipäongelma! Alkaa kaupan teolliset leivät jo hieman tympiin ja aina kun ollaan leipähyllyllä niin valitseminen on ongelmallista kun mitään niistä leivistä ei edes tee enään mieli ja hintakin on karmaiseva. Sen lisäksi suurin osa on niin isoja että kalliista leivästä menee hirveesti roskiin koska ne alkavat nopeasti maistumaan ihan kuivalle ja vanhalle. Yök!

Nyt sitten äkkäsin että Fazerilta on tullut kaneli-paahtoleipä!!!! Muistan kun olin "pienempi", oli silloin myös jonkin aikaa kanelipaahtoleipää ja tykkäsin siitä tosi paljon. Ilmeisesti se oli joku kausimaku koska se yhtäkkiä vaan häipyi leipähyllyltä. En ollut edes muistanut haaveilla ko. leivästä ennen kuin näin uudestaan että sitä on taas tullut. Pakko oli ostaa yksi paketti ja siinä se meni sitten yhdessä illassa yksi kokonainen paketti. Seuraavana päivänä oli pakko saada lisää ja hakea toinenkin paketti. Minä kun tunnetusti olen hulluna kaneliin...korvapuustit on meikäläisen herkkua ja niillä äitikin joskus houkuttelee kylään kun vaivihkaa lipsauttaa puhelimessa että on korvapuusteja uunissa. Ei mene kuin pari minuuttia kun mä jo pimpottelen oven takana. :) En tiedä mikä siinä Kanelissa vetää mutta tuoksu on mun mielestä hurmaava ja maistuu tosi hyvälle! En tiedä miksi mä olen aina siitä niiiin paljon tykännyt. Ehkä se kanelin tuoksu assosioi jonnekin lapsuuden kivoihin muistoihin ja jouluun...voiko oikeasti olla mitään parempaa kun äidin korvapuustit? (pullat siis;) )

Päätettiin että leivotaan viikonloppuna Jussin kanssa itse kaneli-rusina leipää.. NAMI!! :)