Viime viikonloppuna oli Pipe Festit Himoksella..me oltiin siellä Kipan kanssa jammailemassa ja irti arjesta..nautittiin hotellihuoneen antimista. Festarit oli tosi kiva kokemus. Todella hienoja keikkoja oli. Näinhän mä olin kyllä arvellutkin..hyvä meno ja hyvät esiintyjät olis jatkuneet lauantaillekin mutta me oltiin nyt tällä kertaa vaan yksi päivä. Oli ihan huikee reissu siitä huolimatta että me oltiin yhden pikkuprinsessan mukaan "puumanaisia". Ei älynnyt reppana kattoo kahta kertaa kenelle sen lausahduksen sanoi ääneen mutta partneri onneksi korjasi tilanteen hyvin äkkiä. Olisi pikkuprinsessa ollut äkkiä lattiarättinä mun kengän pohjassa. Katselin siinä nimittäin vähän siihen malliin että mun valkoiset lenkkarit kaipas kiillotusta..tosiaan me oltiin varmaan 20 min ennen esitystä jo paikalla että päästään lavan eteen. Kun keikka alkoi kaksi pikkuprinsessaa tuli pyytämään että pääseekö meidän eteen kun eivät näe ja on niin lyhyitä. (huimat 2cm mua lyhyempiä) ja kun ei noteerattu pyyntöä niin me oltiin sit puumanaisia. huoh!!! No vanhemmiten mun tempperamentti on kyllä jo vähän laantunut joten annoin olla. Naurettiin kyllä juttua vielä jälkeenpäin. Tsiisus. Toisaalta ymmärtäähän sen että täytyi teinityttöjen olla huolissaan festareilla juhlivista 18-20v. kundeista, ollaanhan me nyt sentään niin upea ilmestys Kipan kanssa kun kaks varttunutta punapäätä jammailee hopin tahtiin (ei siis Anne Mattilan jos jollekin jäi epäselväksi)..kai siinä väkisinkin menee puntit sekaisin joka toisella. Iästä huolimatta. :D :D :D Kiiiiiiitos Kipalle kivasta reissusta!!!! <3

Aamulla lilluin vielä vaahtokylvyssä hotellihuoneen kylpyammeessa ennenkuin lähdettiin. Ah ihanaa!

Viikonloppu menikin sitten lepäillessä ja maanantaina oli täys työpäivä jo päällä. Mulla alkoi kurkku tuntumaan karhealta illalla ja tiistai-aamuna heräsin sitten kuumeessa. Eilen en tosiaan muuta ku nukkunut vaan koko päivän. Tänään on vähän parempi että pääsin jo tähän koneellekin. Sitten mulle kiikutettiin tänne hoitoon vähän yli viikoksi pieni musta kummitus..SY Nokinassun Black Phantom is in the house..omistajat lähtivät lomailemaan ja Phantom ilahduttaa täällä kasvattaja-mammaa..ihana piristysruiske tähän arkeen..oli kyllä kiva sisustaa taas tuo tyhjillään oleva siilikaappi. :))) Laitan jätkästä parit kuvat kyllä tänne vielä. Ja hyvää lomaa Heidille ja Terolle jos luette tätä. T: Phantom