Synnytys osa 1/2 on OHI!!! JEEEEEEE!!! Sain mun päättötyöni valmiiksi. Voi hitto että oliki rankka synnytys. Lopputyöni nimi on tai OLI "Vesi vanhin voitehista - Koira & vesiterapia" .Sitä tässä nyt on väkerretty ja perjantaina on palautuspäivä. Meen huomenna aamusta käymään koululla ku mulla on siellä yks asiakas ja sit meen ite 1,5h hierontaan palkaksi tostaki vääntämisestä..palautan sen opelle heti huomenna että saan mahdollisimman nopeesti pois kädestä ja pääkopasta. Ei PYSTY odottaan perjantaihin. Tossa se tulostin nyt sitä synnyttää sitten..sit vaan kansiin ja se on siinä. Toivon totisesti että yön aikana ei tule tulipaloa ettei mene työ sit tuhkaksi. Pitäskö lähettää se sähköpostilla sadalla ihmiselle niin sit jollakulla on aina kopsu tallessa? :D

Oli kiva aihe ja kiva kirjoittaa mutta kamala stressi. Olen kyllä ihan tyytyväinen lopputulokseen ja ihan ylpeäkin kun sitä tossa luin ja kävin vielä viimesen kerran läpi. Siellä on tosi hienoja kuvia jotka on otettu vedenalaisella kameralla kun koira ui. Kiitos tuhannesti mun kollegan joka luovutti kuvat mun käyttöön!!!! <3 Sit siellä on kuvia myös eri muodoista, uima-altaasta ja järviuimisesta..

Kahden viikon päästä on synnytys osa 2/2 eli lopputentti ja näyttö. Siihen pitäs alkaa sitten lukemaan täysillä. Mulla on vaan tääki viikko täynnä käytäntöä eli siis asiakkaita. :O Täytyy ens viikolle ottaa pari vapaata että ehtii vaan koko päivän lukeen. Nyt helpottaa vähän ku sai ton työn alta pois.

Missy voi paremmin. Se alkoi jo syömään eläviä pikkumatoja heti samana iltana leikkauksesta. Lääkekuuri jatkuu sen pari viikkoa mutta tyttö on tosi reipas koko ajan joten fiilikset on jo tosi paljon paremmat sen suhteen. Tykkää selvästi tuosta lääkkeestä. Se on semmosta makeeta. Ei pistä yhtään hanttiin ku sitä lääkettä antaa, on se vaan niin helppo nainen hoitaa. :) <3

Star lähtee perjantaina uuteen kotiin. Smoke lähti lauantaina. Otin siitä muutaman kuvan kun olin puunannut sen kotimatkaa varten. Ei ole todellista kuinka upea mies, ihan kurkkua kuristaa kun katsoin äsken noi kuvat. Huokaus. Harmi kun jotkut luovutuspäivät olivat niin kiireisiä mulla etten ehtinyt ottaa kaikista kuvia ennen kotimatkaa. Smoken kuvat löytyy Poikue 3:n galleriasta.