Mun piti tehdä itsestäni semmonen esittelysivu koulun intraan itsestäni ja kuvaa nyt sitten piti saada. Jussi räppäs kameraa ja hienoja kuvia olis tullu, Rölli antoi mulle läpyjä ja halasi niin että istuin maassa ja Rölli seisoi takajaloilla etutassut mun olkapäillä. Meillä vaan oli niin kova meno ettei toi meidän kamera taaskaan pysynyt perässä ja kaikki meni pilalle. Vähänkö suututti, tämmöset pikku digikamerat ei oikein pysy "elävän" mallin perässä (Rölli ja siilit)..kestää niin kauan tarkentaa ja ottaa se kuva ja kuvanvakain on huono. Tarvii myös ihan hulluna valoo eikä nyt aina ole kirkasta auringonpaistetta tarjolla. Murrrr...Vielä mä sen järkkärin joku päivä hankin.. :( Kaksi kuvaa onnistui, toinen oli vähän virallisempi poseerauskuva, (ilman kieltä ;)) jonka laitoin koulun sivulle ja onko joku ylläri että toinen on pusukuva. Kaikki jotka on tän meidän herran tavannut niin tietää että se on aikamoinen pusuttelija.. :D <3



Rakas ja minä.. <3