Nyt mä kiroilen ja raskaasti..nyt sitten Missy on kipeä. Todennäköisesti sama juttu kuin Nallella. Vatsa on siis löysällä ja neiti on tooooodella apaattinen. Soittoaika oli eläinlääkärille ja sain puhelimitse saman reseptin kuin Nallellekin silloin. Aletaan antaan antibioottia heti tänään. Tiistaina on vielä sitten vastaanottoaika.

Ja voi ****** kun mä arvasin tän. Nyt se on kyllä virallisesti niin että mulla todellakin on äidinvaisto noita meidän palleroita kohtaan. On nyt niin monta kertaa jo mennyt näin. Sinä päivänä kun piti aloittaa treffit niin mulla oli tunne siitä ja huoli että onko Missy ok. Mä niin Kipalle sitä asiaa jauhoin ja vatvasin. Pitkin kynsin ja hampain treffit toteutin, ei ollut suoranaista syytäkään miksi ne peruisin kun oli vaan ihan tunnepohjalla nää mun jutut ja Missy vaikutti fyysisesti olevan ok. Mitään oireita sillä ei ollut, hyvän kokoinen oli, paino ei ole laskenut vaan noussut koska neiti syö kuin hevonen ja ainoa mikä vaan mättäsi oli se että se ei juossut pyörässä samanlailla kuin ennen. Oltiin oltu kuitenkin ihan justiinsa lääkärissä, joka ei löytänyt Missystä mitään vikaa joten ei ollut mitään syytä/oiretta viedä sitä lääkäriin heti viikon päästä uudelleen vaan siksi ettei vieläkään juokse pyörässä ja sen takia että mä stressaan ja olen hullu ihmis-äiti jonka lapsi on afrikkalainen kääpiösiili.

Missy oli muutenkin oikein terhakka treffeillä joten huoli haihtui siinä. Silti jäi hirmuisesti mietityttämään että miksi ne siilit käyttäytyi siten kuin käyttäytyi. Missy ei halunnut kantavaksi eikä päästänyt Nallea lähelle ja Nalle vaistosi että ei parane mennä lähelle eikä ollut oma itsensä, joka normaalisti olis juossut Missyn perässä ja yrittänyt silti.

Todennäköisesti niillä on ollut sama vatsainfektio koko ajan. Kummallakin alkoi apaattisuus samaan aikaan. Se jatkui kauan eikä muita oireita ollut kunnes Nallelle tuli ripuli. Jätkä oli parin päivän jälkeen täysin oma itsensä kun sai antibioottikuurin mutta Missyllä apaattisuus jatkui ja nyt vasta heitti ripulin. Toivon erittäin hartaasti, varpaat, sormet ja kintut ristissä että Missyllä on sama vaiva kuin Nallella ja että antibiootti tehoo samanlailla ja neidistä tulee se sama hyrrä mikä olis normaalisti. Kolistelkoot, sotatkoon ja valvottakoot mua ihan kuinka paljon hyvänsä, ei haittaa! Haluan vaan että ne on kummatkin kunnossa ja toivon että pääsen hinkkaan hiki hatussa kahta p***alinkoa, se olisi tervettä siilistin elämää!