Olin tänään ensimmäistä päivää koulussa. Aloitin opiskelemaan koirahierojaksi. <3 Olen keväästä asti miettinyt näitä asioita vähän tarkemmin kun jäin työttömäksi ja mietin että nyt ehtisin opiskelemaan kun oman alan työpaikkoja ei ole ollut yhtään auki. En ole oikein hyvä istumaan vaan kotona pyöritellen peukaloita. Tykkään ammatistani mutta haluan enemmän ja enemmän olla eläinten kanssa tekemisissä. Koirat on suuri rakkauden kohteeni ollut ihan aina. On ollut tunne siitä että en välttämättä jaksa istua toimistotyössä loppuelämää ellei ole muutakin hommaa. Nyt saan täytettyä semmoisen henkireiän itsestäni ja pystyn tekemään sivutoimisena koirahierontaa. Koulu alkoi tänään Tampereen Urheiluhierojakoulussa ja valmistun ensi kesänä. Opetus tapahtuu lähinnä perjantaisin ja lauantaisin. Lähiopetusta ei ole silti joka perjantai ja lauantai vaan todella paljon on etää ja omatoimista hommaa. Aluksi on tiukkaa puristusta ja sitten aletaan marraskuussa tekemään hierontoja. Sitten otetaan omia potilaita kotiin muutama viikossa niin että tulee 100 tuntia hierontaa ns. "projektikoirilla". Koulutus on raskas kun on tiiviiksi paketiksi laitettu ja niin paljon pitää oppia että noi lähipäivät tulee oleen rankkoja mutta arvatkaa vaan kuinka paljon motivaatioo löytyy joten teen parhaani.

Tänään on ollut tosi hieno päivä. Pääsin ns. "omieni" pariin ja luokalla on 32 samanhenkistä ihmistä kuin minä. Kaikilla on erilaisia, mielenkiintoisia taustoja ja jos minkälaista koiraa löytyy. Kaikenkukkuraksi meidän kouluttaja kasvattaa shelttejä ja kahdella muullakin tytöllä on sheltti! Melkein pakahdun...olen todella onnellinen nyt että ryhdyin tähän. Tunsin heti että tämä on mun juttu ja teen ihan kaikkeni että musta tulee tässä hommassa vielä hyvä! Voitte sitten tuoda mun vastaanotolle koiruleitanne, kyllä Kutri hoitaa sit pakarat kuntoon! xD

Ehdittiin jo opiskeleen koiran koko luusto latinaksi. Ensi kerralla on siitä jo pistokoe joten viikon aikana pitää nyt sitten oppia ulkoo latinaksi joka ikinen luu.. Rölli saa luvan auttaa mua! Laitan se makaan tohon sängylle ja otan monisteen viereen ja käyn läpi kaikki sormin ja koklailen vähän että löydänkö sieltä ne "oikeat osat". Ihanaa!!!