On tääki elämää..vitsit että mä en ala. Onko pikkusen epistä että samaan aikaan kun emännän vatsan pömpötys vaan kasvaa ja reidet lyllyy niin meidän Diva vaan pysyy kuikelona? Eräs ystäväkasvattaja justiinsa puhui siilistänsä joka on muuten meidän Divan sulho että täytyy ottaa pyörää välillä pois ettei pääse laihtuun liikaa ku siili on ihan hullu ja juoksee niin paljon. Sama se meilläki on. Diva syö tällä hetkellä TUPLAannoksen verrattuna Nalleen ja Missyyn enkä saa tota perkuleen painoa millään nouseen! Se vaan pysyy semmosena pitkänä ja kuikelona. Ihan lommokylki. Mikä ihmeen anoreksiavimma näitä nykynuoria vaivaa? Ja samaan aikaan mä joudun täällä laihdutuskuurille! On se nyt perkules! Jussi ei ole ehtinyt vielä tasapainottaa tota kaappia tänne uuteen asuntoon ja kyllä kuulee kun neiti herää! Koko siilihuone tärisee ja kolisee kun kaapin ovi tärisee kaappia vasten. Mulla on tällä hetkellä kauheet tupot tuolla oven välissä ettei se hakkaa ja että täällä saa nukuttua öisin. Pakko joskus videoida tota juoksua. Miten noin pieni elukka voi juosta noin kovaa?? Ei se mitään muuta tekis ku juoksee ja juoksee vaan..

Diva pitäs astuttaa siinä helmikuun lopulla / maaliskuun alussa mutta toi tyttö ei lähde yhdenkään miehen matkaan ennenku on saanu lihaa luidensa väliin sillä minä en tuommoista laiheliiniä kyllä kattele. Pitäs sitten jaksaa niitä lapsiaki imettää niin milläköhän tisseillä sekin onnistuu ku ei makkaran makkaraa ole? Juu kateellisen panettelua, tiedän mutta kyllä on kokemuski osottanu että pieni siili äitinä on aika riski verrattuna semmoseen äippään joka on ihan "hyvän kokonen" näin kauniisti sanottuna sillä kyllä Missylläki paino tippuu vauvojen kanssa sen verran ku se imetys on sen verran raskasta puuhaa että on hyvä että on mistä tippua ettei käy sitten hassusti.

Millasia vauvoja meille oikein on tulossa jos äiti ja isiukko KUMMATKIN on tommosia urheiluhulluja ja lihas/luukimppuja? Kai ne treffeilläki juoksee vaan pyörässä päällekäin? :D hahhaaa..parempi varmaan että koko pyörää ei ole mailla eikä halmeilla tai siitä yöstä ei tule lemmenyötä kyllä millään. No neiti on nyt tiukassa tarkkailussa ja toivottavasti nyt vähän lihois että päästäis rehveille.

Mun on kyllä pakko tehdä jotain itselleni..toi miehen ketale sai mussa pahoja aikaan ja vuosia sitte tää lihominen sitte alko. Vähäks olin nätti ja sorja sinkkutyttö ja nyt mä olen semmonen emäntä että oksat pois. Kumpiki alottaa nyt semmotteen terveyskuurin että huhhui..lyötiin vielä vetoa ja kerron tänkin julkisesti etten vaan pääsis luistaan tästä. Jouluna repes ihan totaalisesti tää suklaajuttuki. En saa millään itteeni lopettaan sen ahmimista. Huomisesta alkaa terveyskuuri ja salaattilinja sekä liikkuminen eikä mitään suklaita tai pullia!! Tänään sitten tietty oli pakko käydä ostaan viimestä kertaa koko lähikauppa tyhjäks mun lemppari suklaapatukoista..vähäks nolona mä niitä patukoita ahdin siinä taskuuni ja teki mieli selittää sille kassan tädille että en mä näitä itselleni osta vaan miehelle kans ja sitten meillä on kyllä neljä lastakin jolla on karkkipäivä ja vieraitaki tulee.. :D Tyydyin vaan vetään pipoo silmille ja hipsin patukoineni äkkiä pois..nyt mä menen ahmiin mut suklaani ja nautin niistä kuin viimestä päivää sillä nyt loppu ilo tähän..samalla ku meidän Diva elää makiaa elämää ja vetelee ruokaa niin että napa paukkuu.. epistä!! *kyräilee*